Where Have You Been - học tiếng anh qua bài hát

Sponsored links:


Select Play button. Listen and fill in the blanks with suggest words

IveLookingSomewhereWhereallfor
havehidinglongmanmynevernight
pleasesomeonewhereyou

been everywhere, man

Looking for someone

Someone who can me

Love me all night long

Ive been everywhere,

Looking for you babe

Looking for you babe

Searching you babe

Where have you been?

Cause I see you out

Are you hiding from me, yeah?

in the crowd

Where have you been all life, all my life?

Where have you been all life?

Where have you been all my life?

Where you been all my life?

Where have you been my life?

Ive been everywhere, man

Looking for

Someone who can please me

Love me all night

Ive been everywhere, man

Looking for you babe

Looking you babe

Searching for you babe

Where have been?

Cause I never see you out

Are you from me, yeah

Somewhere in the crowd?

Where you been all my life, all my life?

Where you been all my life?

Where have you been my life?

Where have you been all my life?

have you been all my life?

Where have been all my life?

You can have me you want

Any way, any day

Just show me you are tonight

Ive been everywhere, man

Looking someone

Someone who can please me

Love me all long

Ive been everywhere, man

Looking for you babe

for you babe

Searching for you babe

SCORE:
 
 

 

Sponsored links: